vineri, 12 noiembrie 2010

Sunt al tau !


Gandesc cuvinte rostite ... de el
Gandesc clipele impreuna..

"Nu fugi..ah..staii A.!
Alergam cat ma tineau picioarele.
Vroiam sa il vad daca ma ajunge.
Eram in culmea fericirii. Oricum stiam
ca nu voi mai rezista mult..asa ca ma prabusesc
dintro data pe pamantul rece. El se impiedica
si cade peste mine. Printr-o rasucire ne intoarcem
invers. Imi placea mai mult sa stau deasupra.
Eram intinsi pe o portiune plina cu flori.
Esti atat de frumoasa... imi rosteste el
acele cuvinte frumoase care ma las cu
rasuflarea taiata.
Te iubesc. 
Ii spun si eu plina de
speranta. Doream ca aceste clipe
sa dureze vesnic."

Parca il simt..ii simt rasuflarea dulce
gadilandu-mi pielea...era si el asa frumos.
De ce? De ce s-a intamplat toate astea?
De ce imi vine sa urlu de fiecare data cand
el imi apare in minte? De ce doare? din nou..
de ce?
Totusi nu conteaza.Asa-i?
Nu.Nu e asa...nu e deloc bine.

Scot o foaie si incep sa mazgalesc 
..niste figuri..niste litere..nume..
Te iubesc mult mult.
Scriu..sterg..scriu..
Stau si ma gandesc...Ca ar fi bine
ca noi fetele sa nu iubim..sa fie diferit. tot
Ei pleaca..noi ramanem singure.
Da..chiar asa patesc si eu.

Scumpa mea.. eu inca te iubesc. Sunt al tau!
Era langa mine..din nou...
Stia cum sa ma surprinda.
Dumnezeule..Te iubesc!
Si eu scumpa mea...si eu


2 comentarii: