marți, 11 septembrie 2012

Nedrept


  Fragment din Cele 50 de vicii ale Domnului Grey de E L James.


"  Liftul soseste si pasim inauntru. Suntem singuri. Deodata, dintr-un motiv inexplicabil, probabil ca urmare a apropierii intr-un spatiu inchis, atmosfera dintre noi se schimba, incarcata cu o anticipare electrica, insufletitoare. Respiratia mi se modifica si inima imi bate mai repede. Imi musc buza.
  -Oh, la naiba cu birocratia, geme el.
  Se repede la mine, lipindu-ma de peretele liftului. Pana sa-mi dau seama ce se intampla, imi prinde ambele maini intr-o stransoare ca de cleste deasupra capului si ma tintuieste de perete cu propriile solduri. Ce nebunie! Cu cealalta mana ma apuca de par si-l trage in jos, ridicandu-mi fata dupa care-si lipeste buzele de ale mele. Putin lipseste sa nu fie dureros. N-am fost niciodata sarutata astfel. Sovaielnic, limba mea o atinge pe a lui, alaturandu-i-se intr-un dans lent, erotic, totul numai atingere si senzatii, cu miscari iuti si agresive.
    [...]
  -Esti.Atat.De.Dulce, murmura el, rostind cuvintele ca intr-un staccato.
  Liftul se opreste, usile se deschid si el se departeaza de mine cat ai clipi, lasandu-ma fara aer. Trei insi in tinuta office se uita la noi si pufnesc dispretuior in timp ce se urca in cabina. Pulsul meu atinge cote alarmante, am senzatia ca tocmai am urcat pieptis un deal. Imi vine sa ma aplec si sa-mi prind genunchii cu mainile... dar ar fi prea pe fata.
  Arunc o privire spre el. Pare atat de calm si de imperturbabil, de parca tocmai ar rezolva careul de cuvinte incrucisate din Seattle TimesCe nedrept e totul. Sa fie oare totalmente neafectat de prezenta mea? Se uita la mine cu coada ochiului si, cu delicatete, lasa sa iasa un oftat adanc. Aha, deci pana la urma e tulburat - si mica mea zeita initima se unduieste intr-o blajina samba a victoriei. Barbatii coboara la primul etaj. Mai avem de coborat un nivel.
  -Te-ai spalat pe dinti, zice el, privindu-ma fix.
  -Ti-am folosit periuta.
Buzele i se curbeaza intr-o jumatate de zambet. "

2 comentarii: