sâmbătă, 11 iunie 2011

Passion pour le chocolat

Mă gândesc... mă  gândesc la faptul că, acum câteva zile eram total dezinteresată.
Eram doar o fată normală.

Nu mai e normal, nimic nu mai e. 
Îţi simt 'prezenţa', chiar dacă nu eşti.
Parfumul tău îmi este întipărit în minte, iar acum nu mai scap de el.
De ce m-ai fermecat, dragul meu?

Eşti ca o ciocolată amăruie & dulceagă.
Şi scumpule, chiar ador ciocolata.
Chiar mai vreau să te simt lângă mine.
Să mă ghidezi până la capătul lumii, şi dincolo de el!

Vreau să zburăm.Să facem imposibilul.
Să râdem şi să zâmbim, să mă cerţi când sunt neastâmpărată.
Să îmi spui 'fi cuminte' şi să pleci, 
lăsându-mi un trandafir roşu pe perna moale.

Vreau să trecem mările şi oceanele împreună,
să citim Rome & Julieta iar tu,
să-mi ştergi lacrimile care vor urma să curgă.
Să fugim în lume fără bani şi fără mâncare.
Să ne facem de cap.
Să ne îmbrăţişăm tot timpul.

Să ne iubim !<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu