vineri, 7 octombrie 2011

Diferit


  Stiu ca-ti place. Stiu ca ma admiri.
  Dar de ce te porti asa ca un nesabuit? Asa de egoist esti si de nesimtit uneori incat nu te mai recunosc. Dar eu tot te iubesc. Si ma dispretuiesc din cauza asta, din cauza ta! intelegi?
  Stiu ca ai vrea sa fi cu mine, te retine ceva, te retine multe lucruri dar, dragoste..., eu te cunosc mai bine decat pe mine si stiu ce gandesti. Ochii aceia imi dezvaluie si cele mai ascunse secrete ale tale. Doar eu le stiu deoarece doar eu sunt in stare sa aflu. Tu nu ai fi in stare pentru ca aceste lucruri se fac cu ajutorul dragostei dar tu nu ai asa ceva. Tu esti lipsit de sentimente.
  Mi-as dori ca o data in tot acest timp sa deschizi barierele care te inconjoara si sa ma primesti in bratele tale calduroase. Stiu ca undeva acolo e un ingeras care abia asteapta sa descopere cele mai ascunse taine ale dragostei, a iubirii. Stiu ca acel ingeras ma va primi in sufletul lui si ma va alinta tot timpul.
  Astept acel moment dragoste... si stiu ca si tu il astepti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu