duminică, 2 octombrie 2011

Intoarce-te

   Îţi simt răsuflarea dulce, îţi simt buzele pe gâtul meu. Îmi imaginez gustul exotic care il voi gusta, doar eu. Şi te îmbrăţişez mai tare. Te strâng la pieptul meu ca să rămâi acolo tot timpul. Nu şti cât te iubesc pentru că nu-ţi spun. Defapt chiar vreau să crezi că nu te iubesc deloc. Nu ştiu de ce, nu mă întreba. 


  Dar asta nu contează acum! Contează că te am lângă mine, că te simt şi nu e un vis. Pare ireal dar totuşi e atât de normal. Daca ar fi asa pentru totdeauna aş fi cea mai fericită fată! Eu te iubesc chiar dacă tu nu mă iubeşti. Dar te iert... şti de ce? Pentru că am eu destulă iubire. 
  Îmi spui te rog ce-mi faci de sunt atât de dependentă de tine? Când eşti lângă mine mă simt atât de bine! Dar momentele astea sunt foarte rare, aproape nule. Când nu eşti aici fuge pământul de sub mine. Simt că ard toată şi tu eşti medicamentul care m-ar vindeca.  Întoarce-te!  te rog...

Un comentariu: