miercuri, 30 octombrie 2013

Awakened

  Si zambetul mi se largeste din ce in ce mai tare, o invazie de ganduri roz ma invaluie iar, miroase a buchet de trandafiri chiar daca nu am primit unul si simt o atingere calda chiar daca nu e nimeni langa mine. Defapt atingerea e pe inima, o mana calda si iubitoare ce o protejeaza, iar mirosul e doar in mintea mea provocat de ganduri rosii cu spini. Imi ridic mana la par si il desfac lasandu-l in bataia vantului. Ridic privirea la cer si incep sa tip de bucurie, fara nici un motiv. Oare stiu de ce sunt asa de fericita? Stiu pentru ca sunt indragostita nebuneste si inima explodeaza in mine.
  Imi era dor de sentimentul asta, de bucuria asta care te face sa uiti de tot ce iti face rau, de dorinta asta mare de a face tot ce poti pentru persoana iubita. Imi era dor sa transmit un zambet la toti prietenii si imi era dor sa imbratisez lumea doar pentru ca ma simt bine. Stiu ca poti fi asa doar cand iubesti. E atat de rar sentimentul asta in ziua de azi ca iti e frica sa te lasi purtat de val, sa nu-ti pese de ce spune restul, sa faci ce-ti trece prin minte, sa te consideri cel mai puternic.
 E un dar primit de oamenii care merita si darul chiar ramane in viata lor daca stiu cum sa aiba grija de el.

"It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu