sâmbătă, 14 iunie 2014

#bluesky


  Aerul rece de afara ma invaluie, mireasma noptii se prelinge pe geam, pe langa mine, mangaindu-ma incet. Sau poate tu ma atingi usor iar eu nu fac diferenta dintre placerea care mi-o provoaca linistea aceea sau placerea care simt ca urmeaza. Ceva imi aluneca pe brat, o caldura usoara, o mangaiere, un fior imi traverseaza corpul tensionat. Inchid ochii si incerc sa ma calmez. Ma concentrez pe sunetul care il scoate inima mea. Bate puternic, adrenalina pulsand ca o nebuna.
  Simt cum alunec incet pierzandu-ma in propriile ganduri. Imi dau capul pe spate, ma apropii de tine, vreau sa iti simt rasuflarea pe piele, sa stiu ca esti acolo. Mana ta peste mana mea, ma strangi tare de parca nu crezi ca sunt acolo. Dar sunt, sufletul meu prezent, invaluit de emotii puternice, comite greseli neimaginabile pentru tine.
  Ma intorc si te iau in brate, vreau sa te simt langa mine, vreau sa imi plimb mainile peste corpul tau, sa iti invat fiecare particica, sa iti invat gustul. Oh.. gust dulce ca un vin rosu. Vin, vin la tine ca tentatia e grea, ma apasa pe umeri, ma impinge spre tine. Zambesc fara sa vreau, stiu ca s-ar putea sa regret dar m-am saturat sa te am doar in vis, vreau sa stiu mai multe, vreau sa te stiu pe tine. De ce iti place sa ma chinui ? Nu inteleg de ce ma simt asa bine, totul e in ceata, cred ca nu gandesc rational, mana mea te mangaie pe spate, imi plimb unghiile lasand urme bine meritate, iti simt parul printre degete si strang tare, te sarut pentru ca deja imi e dor de dulceata care o detii. Incep sa inspir si sa expir din ce in ce mai repede, astept sa se schimbe ceva in sufletul meu. Durere... durerea care te face sa te simti bine, durerea din suflet care te face sa zambesti incontrolabil, durerea de dor. Rasuflarea mi se taie, gura mi se intredeschide usor cautand lacoma aer, buzele-mi sunt umede sau nu, nu realizez pe deplin daca mai traiesc pentru ca am incetat sa mai respir. Ce mai conteaza.. chiar te am, aici, langa mine, ma adori ca intr-un vis si ma saruti cu putere, imi dai tu aer sa traiesc clipa, sa ma bucur de tine, de aroma care pluteste in aer, de linistea care se lasa dupa si de inimile noastre care revin la normal dupa ce au fost supuse la cel mai greu test...

" Trixie Whitley - Breathe you in my dreams "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu