vineri, 3 decembrie 2010

Eşec ... rezolvat


Te lasi purtata de val..
Iti spui ca e doar un vis..dar defapt
e un vis devenit realitate...

La inceput totul imi era confuz..
De ce eu?... Eu am plecat la chestiile astea
doar sa scap de testu de la istorie..asa că..
lasă-mă.:)
Deci după ce am fost aleasă..
Încerc acasă să repet mişcările alea stupide..
Clar.. acum nu-mi ieşea nici una.

-Ce faci scumpo?
-Bine. spun eu bosumflata..
eram la şcoală..
-Bine?
-Bine da..bine! Ţi se pare că stau prost ?!
-Nu nuu.

Aşa că...prima repetiţie a fost un eşec..
iar apoi..la primul concurs...nu mai ştiam..

-Relaxează-te. îmi spune el
Cuvintele erau aşa dulci rostite de el..
Mă las condusă de braţele lui..
Paşi noştri erau perfecţi iar eu insfarşit 
dansam mai bine.
Simţeam curentul de aer traversandu-mi
prin păr, picioarele noastre parcă nu mai 
atingeau pământul. Ba mă învârtea, ba mă
ţinea strâns in braţe..aşa că la sfârşit.. 
am primit un sărut de-al lui, cum numai
el ştie să dea.
Eram aplaudaţi..toţi ţipau de bucurie.
Dumnezeule...chiar eram in al-9lea cer.!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu