miercuri, 9 ianuarie 2013

Doar adevarul ..


Autor: al meu cel mai bun (si nebun) prieten, Bogdan. Tine-o tot asa !! :-*

"Uneori ma simt singur.. dar sigur de faptul ca
Vei fi iubita mea si nu doar o amica la o Adica
Cine zice ca cica nu o sa mearga mult o sa le zic ca..
Sunt sigur de asta , ne intelegem bine mamii
Iesim ne plimbam asa vor trece anii
simt c'am universul la picioare uite stelele
Toate's pentru tine, acum trage jaluzelele
Reducem vorbele, ridicam soaptele
Gata cu vorba acum vorbesc doar faptele
Decorul mi lai facut color, atat de colorat
Inainte era tot gri, acum l'ai schimbat
Privim apusul de parca ar fi ultimul
Dar stiu ca si maine o sa ma iubesti tot tu
Inima mi'e pusa pe toba care tine ritmul
Tu tine'ma de mana, eu vreau sa fiu ultimul.
Sunt cu capu'n nori de cand te'am cunoscut
Nu stiu ce mi'ai facut dar imi placi asa de mult
Sii cum vorbesti, cum zambesti ma ametesti
Ar fi un miracol sa'mi spui ca ma iubesti
Parca visez si sunt in cel mai tare film
Te iau de mana si plecam in lume sa calatorim
C'am luat bilete spre paradis
Azi sunt cu tine traiesc cel mai tare vis
Imi inchid telefonul nu imi pasa cine suna
Lasa'mi mesaj, azi sunt plecat pe luna
Lasati grijile, probleme cat esti cu mine
Te tin in brate de azi pana maine
Vorbim des prin mesaje sau la telefon
Ma trezesc cu tine si tot cu tine adorm
Nu aud nimic din ce spun altii, asta'i culmea
Doar tu esti soarele ce'mi lumineaza lumea."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu