sâmbătă, 9 martie 2013

Girl on fire



  Stau rezemata de perete cu o mie de ganduri vajaindu-mi prin cap. O durere imi strapunge umarul asa ca inchid ochii si ma gandesc la ce s-a intamplat. A fost atat de.. bine ! Oarecum.. Ar trebuii sa fiu nervoasa, sa tip la el, sa urlu, sa ma agit si sa nu mai il caut insa tot ce imi facea, in loc sa mi se para oribil, mi se parea mai dulce intr-un mod aparte. Nu puteam sa fiu nervoasa pe el. Privirea lui care parca ma mangaie uneori e asa de inocenta si ma inmoaie de fiecare data, facandu-ma sa cedez.
  Il uram inainte, sau asa credeam eu. Simteam ceva inauntrul meu, ceva ce nu era de bine iar eu credeam ca e ura si dezgust dar stiam defapt cum e ura iar acest ceva era mai diferit. Ma faceam sau ma obligam totusi sa cred ca e ura, nu vroiam sa il accept, nu vroiam sa il vad. Si toata "ura" aceasta a disparut intr-o zi. O zi in care eram atat de prabusita mintal incat nu mai aveam puterea sa imi impun sa il urasc. Si atunci mi-am lasat sentimentele care erau ascunse bine sa izvorasca in mintea mea, sa ma inunde cu bucurie si iubire si sa ma faca sa zambesc necontrolat.
  Impactul realitatii care m-a izbit dintr-o data m-a purtat pe o alta aripa a vietii pe care mai fusesem inainte si pe care, de asemenea, ajunge oricine, cred eu. Insa aceasta aripa este atat de fragila incat se poate destrama in orice moment asa ca nu am ramas acolo o vesnicie. Bucuria enorma, insa, a ramas in mine cladind noi sentimente cu urmari rele si bune.
  Imi dau seama acum de ce am vrut sa ascund aceste sentimente cu atata vointa. Stiam ca se vor intampla lucruri urate care ma vor durea, si totusi, au fost prea puternice iar eu am fost, si inca sunt, prea slaba. Mi-as fi dorit sa fie diferit, sa ma inteleaga, sa nu-mi mai faca atata rau dar cred ca de aceea m-am si indragostit.
E diferit, si acest lucru ma duce la disperare.
  Uneori simt ca imi e atat de drag de el, simt ca as vrea sa il fac sa inteleaga, mai ales atunci cand e in bratele mele, atunci cand ii simt caldura corpului, cand as vrea sa il strang in brate si sa il doara. Dar niciodata nu se v-a intampla un lucru bun pentru mine sau pentru noi fiindca suntem diferiti si cu dorinte atat de opuse unele fata de celelalte. Stiam ca sentimentele acestea sunt departe de a fi bune insa fericirea care o simt acum nu am mai simtit-o de mult si vreau sa am parte de ea cat de mult pot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu