sâmbătă, 13 aprilie 2013

Fea !


  Cobor scarile si ma indrept in fuga catre poarta. Apuc clanta si trag de ea cu repeziciune si, grabita, pasesc in strada. Ma opresc timp de o secunda sa imi trag sufletul, moment in care il vad acolo... proptit pe motocicleta aia neagra si aducatoare de furtuna. Sta asa cu capul aplecat uitandu-se la un trandafir rosu splendid din mana lui. Imbracat asa in blugi stramti negri, tricou negru si mirifica geaca de blugi neagra, te lasa efectiv lata, te face marioneta lui, o papusa cu care se joaca doar cand ii vine cheful. Insa, azi, eu nu aveam in plan sa ma las fascinata de textura perfecta a corpului sau de comportamentul sau de baiat rau asa ca mi-am ridicat barbia si pieptul mandra si mi-am continuat de drum.
  Doua maini ma apuca de brate si nu ma lasa sa mai fac un pas in plus. Simt cum caldura mainilor se transfera in bratele mele impreuna cu firisoare electrizate de dorinta si ma inmoi incet gemand in sinea mea. Ma trag mai departe pentru a nu ma mai atinge si imi fac curaj sa ii intalnesc privirea aceea care iti topeste inima pana ajunge jos de tot... arzandu-te puternic. Ochii lui ma priveau curiosi si usor amuzati in timp ce imi intinde trandafirul de un rosu sangeros. Raman in loc nestiind ce sa fac si ma holbez cu nesimtire la trandafir de parca in orice moment s-ar putea transforma intrun sarpe veninos. Imi ridic privirea spre el la timp cat sa il vad cum isi da ochii peste cap si ofteaza. Oare ce inseamna asta? Arunca trandafirul si se indreapta spre motocicleta lui.
  Era momentul perfect in care ar fi trebuit sa ma intorc pe calcaie si sa plec prefacandu-ma ca nu sa intamplat nimic insa ceva ma tinea locului. Ceva ma impingea de la spate. Am facut cativa pasi nesiguri pana am ajuns in fata lui.
  - Ce faci? il intreb cu tremur in voce.
  - Tu ce crezi ca fac aici, urato ? raspunde el cu un zambet in coltul buzelor.
  Imi dau ochii peste cap si dau sa ma intorc insa el ma prinde de incheietura mainii si ma trage spre el. O mana i se aseaza in scorbitura gatului pe cand cealalta se aseaza pe talia mea tragandu-ma mai aproape. Imi depune un sarut usor pe buze care ma face sa ma infior si sa tremur de dorinta. Il apuc de geaca si il trag spre mine gemand pe buzele lui iar el ma ridica si ma pune pe motocicleta aceea care era surprinzator de stabila. Il inconjor cu picioarele in timp ce ne sarutam salbatic, in timp ce mainile lui umblau frenetic pe mine.
  Il adoram in momente ca astea.. ii simteam pasiunea si poate.. iubirea din suflet. Insa el nu era asa, si eu nu l-as putea schimba pentru nimic in lume dar in momentul acesta nu mai conta nimic pentru ca el era al meu si eu eram a lui, fericiti amandoi pentru o perioada scurta de timp si totusi memorabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu