joi, 15 decembrie 2011

Moment

Iti simt lipsa.
Chiar daca nu te'am avut langa mine te doresc, te doresc, din nou si din nou pana simt ca innebunesc. Dar deja simt ca innebunesc. Simt ca o iau razna cand ma gandesc la zambetul tau perfect intiparit pe un chip atat de angelic. Simt ca'mi fuge pamantul de sub picioare cand iti indrepti privirea spre mine si schitezi un mic zambet gingas si mai simt ca lumea se prabuseste peste mine cand dispari din raza mea vizuala in mai putin de un minut. Stiu, cred, sunt sigura ca exista macar o secunda in care mintea ta se concentreaza asupra ochilor mei care sclipesc cand esti in preajma. Spre deosebire de secunda aceea pretioasa, eu am o secunda in care nu ma gandesc la tine, e secunda aceea in care te vad. Moment in care o ceata densa se instaleaza in capul meu. Moment in care nu mai gandesc, spun lucruri ciudate si fac chestii ciudate! Celelalte secunde din viata mea sunt inundate cu parfumul tau usor dulceag de mere caramelizate. Cand rostesc aceste cuvinte ma gandesc la o seara de Craciun cu mine in bratele tale, cu ciocolata calda care ne dezamorteste mainile si care scoate niste aburi timizi, la un brad impodobit de tine, eu plimbandu'mi mainile in parul tau si la mirosul de mere coapte glazurate cu scortisoara.
As sta cu tine toate zilele de acum in colo pentru ca nu m'as plictisi niciodata de zambetul tau. Te'as rasfata si ti'as spune in continuu ca te iubesc.
                                           Te iubesc, te iubesc, te iubesc !

3 comentarii: