vineri, 2 decembrie 2011

Virus

  Fata imi e rosie de la febra.
  Simt cum focul ma arunca intr'o imbratisare fierbinte.
  Buzele'mi crapate cer doua picaturi de apa cristalina.Postare nouă
Corpul meu are frisoane acum. Imi e cald, intelegi? Dar nu...defapt nu. Acum imi e frig. Bate un vant strasnic si doar eu il simt. Si totusi... de ce doar eu? De ce nu il simt si persoanele de langa mine? Incep sa tremur puternic. Doua brate ma invaluie iar. Esti tu oare? Nu... nu tu, e din nou caldura aceea insuportabila. Nu mai suport! Pleaca!
  Ma ridic in picioare cu cana de ciocolata calda in mana si ma indrept spre geam. Sunt asa din cauza ta, zic. Am o boala iar virusul esti tu. Esti asa insuportabil dar totusi atat de gingas incat nici nu stiu ce s'a mai gandesc. Caldura aceasta din corp imi da de inteles ca esti cu mine mai tot timpul. Cand simt ca innebunesc te alung si ma invaluie frigul. Ce sa fac? Spune'mi tu dragule pentru ca eu sunt atat de speriata incat scap si cana de ciocolata calda din mana.
  Ma uit afara. Chiar daca acum cinci secunde priveam in acelasi loc in care privesc si acum tot acum il vad mai bine. De ce? Tu esti o parte din mine. Cand ma gandesc la tine nu mai vad nimic in fata ochilor. Dar acum ma concentrez pe crengile inghetate ale copacilor. Arata atat de minunat, atat de artistic. Pur si simplu cred ca e prea perfect. Locul acesta poate deveni destul de romantic daca tu ai veni acum in spatele meu si m'ai inconjura cu bratele tale facandu'ma sa ma simt protejata. 
  Ar fi mai perfect decat perfectul daca mi'ai spune un simplu "hei!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu