miercuri, 28 decembrie 2011

Divergent

Ma incrunt la el.
-Ai fost foarte atent la mine,nu?
-Imi place sa'i observ pe oameni,imi spune el.
-Poate ca tie ti'a fost eliminata Candoarea, Four, oentru ca nu te pricepi deloc sa minti.
Isi pune mana pe stanca langa el, cu degetele aliniate cu ale mele. Privesc in jos spre mainile noastre. El are degete lungi si subtiri. Maini facute pentru miscari fine, indemanatice. Nu maini de Neinfricat, care ar trebui sa fie groase si aspre si gata oricand sa sparga tot.
-Perfect,zice,aplecandu'si fata mai aproape de a mea si concentrandu'si privirea asupra barbiei mele,apoi a buzelor, apoi a nasului. Te'am urmarit fiindca imi placi.
A spus'o simplu, cu indrazneala, si ochii i'au zburat imediat spre ai mei.
-Si nu'mi mai spune "Four", bine? Imi place sa'mi aud din nou prenumele.
Uite asa,el insfarsit si'a facut declaratia, iar eu nu stiu cum sa reactionez. Obrajii mi se infierbanta si nu'mi trece altceva prin minte de spus decat:
-Dar tu esti mai mare decat mine... Tobias.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu