sâmbătă, 2 octombrie 2010

I love them :x



Ah da. Ale melee.!:x Trebuie să vă spun că sunt cele mai înţelegătoare prietene.:x Miry & Deniisa. Le iubesc ca pe surorile mele:x (faza e că una e mama si cealaltă soraa:d) şi aş da orice să rămânem împreună oriunde şi oricând. N-am de gând să vă povestesc toate 'aventurile' prin care am trecut:)). Cele mai multe sunt la şcoală unde râdem, glumim mai tot timpul. Unii mai spuun că am înnebunit dar te roog..eu spun Distrează-te cât poţi !!! Şi da, ne distrăm toată ziua.Şi în ore, chiar dacă stăm la vreo 3 metri distanţă tot vorbim (mesaje, note, biletele, semne, etc). Deci le iubeesc. Suntem noi, doar noi care ne înţelegem, ne prostim şi aşa mai departe. Sunt 8 ani împreună şi nu ştiu când au trecut toţi... sper ca ultimul an să fie cel mai bun. Mă gândesc cum va fi la şcoală, pe frigg.. brrr, pff dar ce contează? ne distrăm toate.:)) şi e important.:)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu