luni, 4 octombrie 2010

°miRяor°image°


₪ Ah.. şi parcă nu mă mai recunosc
Sunt schimbată în bine (spun eu)
Şi nu-mi pasă de ce spun ceilalţi.

Toul a început cu o zi .. 
ca orice zi.!
Nu ma interesant comentariile nimănui
Am un nou look dar tot eu sunt.
Nu ma-m schimbat prea mult...
Şi totuşi, ceva nou îţi dă încredere
deplină în tine.
Ceva nou îţi dă speranţe. 
Speranţa de a  iubii, sau
speranţa de a ajuta.
Oricum..

Mă plimbam pe hol sau stăteam cu fetele
e undeva. Sunt unii sau unele care nu se pot 
abţine din a te bârfii, dar prietenii mei (cei
mai buni) au stat cu mine, mi-au spus
complimente, şi toate cele. Ştiam că eram
mai frumoasă, şi unii în loc de a-mi fi prieteni
îmi sunt duşmani. Bun. Înainte poate îmi păsa
dar acum nu şi NU. E foarte bine aşa.
Nimic nu te 'atinge' la inimă şi nu îţi poate
provoca răni.

E totul nou. E perfect, sunt eu şi cei mai
buni prieteni de pe pământ şi nimeni
nu mai contează. 

Deci fiţi puternici, nu-i luaţi în seamă pe cei,
să spunem.. nesimţiţi..:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu