joi, 14 octombrie 2010

Simfonia iubirii ♥


Sunetele mă ameţesc, muzica îmi inundă
corpul....iar dragostea îmi inundă inima.
Mintea mea este aglomerată de note muzicale

'Eşti minunată!' dar ştiam...
'Ah...mersi..' 
'Care e secretul frumoaso?'
Păăi..'Ingriedentele ar fi: puţină 
savoare a muzicii şi iubire' şi să
nu'i mai spun de imaginaţiile mele
fantastice.
'Păi ai talent' Oare ştie cât îl iubesc?
Cum mă pierd în ochii lui? Notele ce
se învârteau în jurul meu şi formau deja
o melodie. Armonia şi frumuseţea se
îmbină şi creează o atmosferă de neuitat.

Încep şi cânt,cuprinsă între graniţa dintre
realitate şi visare. Simţeam cum norul de
puf mă ridică la cer pentru a cânta stelelor.
Străluceam de bucurie.

Buzele mele se mişcau la unison cu celelalte.
Nu mi-am dat seama când şi cu cine a început
sărutul.Nu conta. Era superb gustul dulce
combinat cu gustul muzicii ce se prelingea pe
buzele mele. Nu m-am simţit niciodată aşa
de bine. Se îndepărtă. Senzaţia lăsată îmi formă
o stare de eurofie.

'Iartă-mă...m-a cam luat valul când ai cântat.'
Şi de ce nu te ia valul şi acum???
'Ăăă..nu-i nimic..O.K. deci mai cânt ceva?'
'Nu..adică..eu plec'
'Ahaa..O.K.'

O.K. deci...dispăruse şi starea mea de euforie..
şi fericirea...şi gustul buzelor sale moi pe ale mele.
Foarte frumos.Nici muzica nu-mi mai venea în minte.


4 comentarii:

  1. Încep şi cânt,cuprinsă între graniţa dintre
    realitate şi visare. Simţeam cum norul de
    puf mă ridică la cer pentru a cânta stelelor.
    Străluceam de bucurie.

    asta-mi place. :d

    RăspundețiȘtergere
  2. "Buzele mele se mişcau la unison cu celelalte.
    Nu mi-am dat seama când şi cu cine a început
    sărutul.Nu conta. Era superb gustul dulce
    combinat cu gustul muzicii ce se prelingea pe
    buzele mele. Nu m-am simţit niciodată aşa
    de bine. Se îndepărtă. Senzaţia lăsată îmi formă
    o stare de eurofie."
    Asta`i faina
    si restul e frumos (:

    RăspundețiȘtergere
  3. Ada:): mss varamea:*
    єCsтαsy Cołєcтιοиєzα Amιитιяιιι: mss:)
    şerban: mersi:*

    RăspundețiȘtergere