sâmbătă, 2 octombrie 2010

"Sunset" Embrace ♥


'Să plec?..să aştept? offf'

În spatele meu numele îmi era rostit de fiecare din mulţimea de băieţi.
De ce eram speriată? Ce putea să îmi facă având în vedere că eram
la şcoală !!
Deci mă opresc.. Prietena mea continua să meargă. Ah ce să spun
ce prietenă am şi eu. Toţi se îndreptau spre mine cu zâmbetul
pe buze. 'Ce vreţi? Am oră şi nu am timp pentru voi.!'
Am rostit cuvintele cu atâtaa urăăă.

Îşi făcea loc printre ei.El. Ahh, de ce trebuia să fie aşa frumos?
Problema e că se îndrepta spre mine. Îşi puse mâinile in jurul taliei mele.
Mă topeam. Oare ce s-a întâmplat cu el? Niciodată nu a venit lângă mine aşa.
Oricum, după câteva minute bune de privit spre ochii lui mă întorc şi îmi dau
seama că suntem înconjuraţi. Eram la interogatoriu dar nu mă interesa nici o
întrebare. Cred că era vorba de noi doi, 'noi' fiind eu si el. 

Pentru mine nu contau ceilalţi şi sper că nici lui. Mă bazam pe asta.
Oh nuu, defapt daa, buzele lui de înger se îndreptau spre mine.
Zâmbea apărându-i gropiţa aceea ce te înnebunea.

Cineva tot îl trâgea de mânecă. Of doamne.. când era la vreo doi
centimentri de mine trebuia cineva să intervină. Bineînţeles. S-a întors
şi deja a şi plecat. Nu mai era nimeni. Eram singură.
Vine cineva de dupa colţ. Nu mi-am dat seama dacă e coleg cu mine sau nu.
Nu mai vedeam nimic de lacrimile care îmi curgeau neîcetat.
Se apropie cu grijă. Poate credea că sunt nebună..
Şi dintr-o suflare îmi spuse: 
'Profa ta a intrat..eşti absentă.'


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu