vineri, 29 octombrie 2010

Midnight.


"Dupa cateva minute 
de plimbare sub cerul
usor violaceu, de o nuanta dulce,
sub lumina blanda a soarelui diurn,
am inceput sa respir mai liber si
m-am destins."



"Am continuat impreuna promenada matinala.
Fata nu vroia sa-si dezvaluie numele.
 -Ce rost ar avea? Maine pleci si numele meu
va pieri odata cu tine. Numeste-ma cum vrei.
Numele meu o sa iti apartina. Nu vei avea
decat sa-l uiti."





"Orbitoare surse de lumia, 
plasate arbitrat, suparau vederea.
Siruri de lumini colorate desenau,
independent de cladiri, figuri fara
noima. Stridentele cromatice, ca si
lipsa de logica a liniilor, torturau
bunul simt. Era prea interesant ca
sa raman mai departe in camera
de hotel. Am iesit in strada, 
amestecandu-ma printre nenumaratii
trecatori."





"Sub influenta celor doi sori, planeta
capata doua fete. Soarele zilei actiona
primul creier al ahrianului, creierul
receptiv la lumina, generator de
frumusete si armonie. La venirea noptii,
acest creier intra intr-un soi de moarte
vie. Mai precis: dormea. Se trezea in
schimb celalalt creier."


Un comentariu: