vineri, 8 iulie 2011

my soul or my love ?!

 -Mai repede! Mai repede!
 Eram innebunita. Gandul ca ar putea pleca ma macina pe'dinauntru. Eram ingrozita de ce voi vedea, insa nu'mi pasa. Trebuia sa'l vad, pe el, sa'mi vad sufletul.
 Il vedeam pe om chinuinduse sa traga "caleasca" in sus.  Era epuizat insa mi'e nu'mi pasa. Trebuia sa fac posibilul si imposibilul ca sa ajung. Sa ajung in cer. Norii au inceput sa ne invaluie.
 -Mai repedee! am tipat.
 M'am gandit ca acest om normal putea pur si simplu sa ma lase balta, asa ca am spus:
 -Te rog.
 Totul a prins viteza. Hmm..era mai usor. Ajungeam mai repede, iar frica se instala in mine sii mai repede.
 In sfarsit, eram acolo, in cer. In rai?! nuu cred. Eram pe un nor, ca o perna de puf care ma gadila. Acum nu stiam ce sa fac. Venisem aici fara nici un scop, sau era unul, sa'l vad pe el, dar...cum? M'am gandit sa astept.
 -Cauti pe cineva?
 M'am speriat. Dar nu de voce, ci de faptul ca mai era cineva cu mine. Nu aveam cum sa ma sperii de o voce atat de catifelata, atat de dulce, intradevar, vocea unui copil.
 -M'am ratacit..intru-n fel, dar tu, dragalasule?
 -Aici stau eu, imi raspunse copilasul.
 -Esti...estii un inger?
 -Da, sunt ingerul tau.
 In momentul acela m'a strabatut un soc. Intotdeauna imi spunea mama ca am un inger in spatele meu care ma vegheaza insa nu o crezusem. Imi spunea sa nu vorbesc urat ca ingerul se va intrista. Ei bine, atunci erau niste vorbe total lipsite de sens. Acum?! Tremuram...dar nu stiu de ce.
 -Al ... al meu? Cum adica?
 Ma simteam incurcata, daca era al meu, de ce nu era in spatele meu? Invizibil. Chiar nu vroiam sa ii pun intrebarile astea, ma simteam penibil oricum ca vorbeam cu ingerul "meu".
 -Asa bine. De ce esti trista?
 -Cateva...probleme.
 -Eu te ascult, eu ascult pe toata lumea.
 -Nu stiu..cum sa iti spun. Am venit aici dupa sufletul meu, dupa inima mea, pentru ca le'am dat unei persoane nepotrivite, iar acum, innebunesc.
 -De ce innebunesti?
 -De dor, de iubire. Il iubesc atat de mult incat vin in cer doar sa il vad.
 -Pai vi s-a il vezi sau sa iti iei sufletul.
 -Amandoua, probabil.
 -El te iubeste. Te iubeste atat de mult incat plange in fiecare zi aici. Plange si el de dorul tau si si'ar dori sa te poate avea langa el pentru totdeauna.
 Spunandui problemele mele la mama si simtindu-ma penibil, mda probabil ar fi ceva normal. Spunandui problemele mele la un inger (acesta fiind ingerul meu) si simtindu-ma linistita, mda, ceva de speriat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu